#30dayswritingchallenge Day 6: Single and happy

Wah, kalau tema ini mah “gue banget” 😀 yah, kayak saya cerita di sini, saya sekarang kayaknya sih lebih menikmati sendiri 🙂 Dulu waktu umur saya di pertengahan 20 sampai awal 30, saya masih mencari-cari siapa sih jodoh saya 😀 Tapi, setelah melewati pertengahan 30, saya kok mulai mikir yah dinikmati sajalah…Kalau memang saya ada jodohnya, pasti gak akan kemana 🙂 Selain itu, walupun single, sejauh ini sih alhamdulillah saya gak pernah merasa kesepian 🙂

So, it’s me…I am single and also happy, everybody 🙂

One thought on “#30dayswritingchallenge Day 6: Single and happy

  1. Pingback: #30dayswritingchallenge Day 28: Write about loving someone | pinkuonna

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s